HARJUTUSED VÕIMLEMISKANGIL NEIDUDELE

Millised on ennekõike neidude eesmärgid treenimisel? Vastused on kõigil sarnased: toonuses rind ning pepu, vähendada rasva, lame kõht. Võimlemiskang võib aidata saavutada kõiki neid soove. Neidude harjutuste kompleks koosneb harjutustest, mis treenivad rinda, tuharaid ning kõhulihaseid. Naiste organism ei allu sama efektiivselt lihaste treenimisele kui meeste oma. Seetõttu ei ole harjutused võimlemiskangil suunatud lihaskasvule, vaid figuuri korrigeerimisele, mis ongi üldiselt iga neiu eesmärk.

Esimene harjutus on tavaline rippumine kangil. Võtke võimlemiskangist kinni Teie jaoks sobiva haardega ning rippuge (5 korda umbes 10-15 sekundit). See on soojendusharjutus, mis annab ühtlasi kuju rinnale.

Järgmine harjutus on kõikumine. Rippudes võimlemiskangil, püüdke end kõigutada, kuid mitte liiga tugevalt. Eesmises ülemises punktis tehke selg nõgusaks ning viige abaluud kokku. Eesmises ülemises punktis hingake sisse, tagumises välja. Kõikuge 5 käiku, iga käiguga 10 korda. Harjutus tugevdab selga ning likvideerib voldid alakõhul.

Järgnevalt pöörake keha (4 käiku, iga käiguga 8-10 korda). Harjutus on suunatud küljevoltide likvideerimisele. Järgmised harjututsed on kõhule ning tuharatele.

Rippuge võimlemiskangil ning hakake tõstma põlvi nii kõrgele kui võimalik, soovitatavalt rinna juurde (hingake välja ülemises punktis). Tehke harjutust nii mitmes käigus, kui soovite, kordi nii palju, kuni suudate. Seda harjutust on võimalik modifitseerida, et treenida küljelihaseid. Siis tuleb põlvede tõstmisel keerata neid erisuunades. Püüdke puudutada parema põlvega vasakut rinda, vasaku põlvega paremat rinda (korrata samamoodi, nagu eelmist).

Harjutusi võimlemiskangil tuleks ühendada jooksu, võimlemisega kodus, tervisliku toitumisega. Kuid kõige olulisem abiline on isiklik soov ning motivatsioon, mis sunnivad Teid eesmärki saavutama kõikvõimalikele takistustele vaatamata.